Saturday 29 August 2015

Sebulan Yang Padat

Posted by Unknown at 23:37
Bismillahirrahmanirrahim...Salam Ahad...

Lame pulak aku berhenti menghapdet aku punye blog ni..jangan kate aku hangat2 tahik ayam...(walaupun aku memang spesis mcm tuuu..LOL)..siryesly aku sibuk amat lately ni..terutama dalam seminggu baru ni...bukan alasan...tapi sekolah aku ada acara sukan tahunan..so priority aku kepada anak2 sekolah aku...nak latih lagi..nak pujuk students masuk acara lagi..penat! Tapi jujur aku cakap aku suke! Tak percaya sudah! 

Aku nak hapdet pic sebenarnya..tapi aku xde sumber pic..haha! Kenyataan bongok kan? Siryesly..aku hanye ade hanset cabuk! Sangat cabuk tapi aku bersyukur..itu je rezeki aku...belum ade rezeki nak memiliki DSLR ke..iPhone ke..tadek! If ade..kompem penat lappy aku ni nk loading pic..haha!

Aku ingat aku nak mintak ihsan cikgu cikgi sekolah aku punye pic..bukan ape..aku kesian tengok dierang dah macam photographer ops bukan..dah macam paparazzi, yez paparazzi! Paling sinonim kot..haha..duk cari orang yg photogedik nak di snap pic...siap macam-macam posisi carik angle terbaik! Rugi la kalau aku tak ambil pic dierang kan..biar aku mempublisitikan sikit kat dalam blog aku yang suam-suam kuku ni..

Nanti la aku hapdet apa yang berlaku sepanjang sukan sekolah 2015 ni..Macam biasa..aku cerita panjang-panjang bukan korang baca sampai abis pun..dah #kbye

Ni progress sebelum hari kejadian.



Nama rumah sukan zamrud  =  hijau


Pembinaan tembok konon..hurmmm

Mengerah students,,haha..tedahhh..

Cukup sampai sini je..nanti aku sambung..itupun kalau korang rajin nak baca...#kbye kali kedua


Yang Menulis Untuk Diri Sendiri
-Iz Aminallah




0 comments:

Post a Comment

 

Iz Aminallah Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos