Sunday 23 August 2015

Bogoshipo

Posted by Unknown at 23:11
Salam malam..


Aku menulis sambil mendengar lagu..Aku sengaja pilih lagu yang jiwang2 konon. Aku rindu! Rindu yang tak tertanggung..Aku tak minta ia datang. 

Urghh..aku duduk berjauhan dengan family ni menjadikan aku macam budak2..cengeng! And sebenarnya aku memang macam ni sejak azali lagi. Aku belajar untuk menjadi lebih matang. Lebih berdikari. Aku sedang mencuba..

Hebatnya percaturan Allah...menghantar aku jauh dari family sedikit demi sedikit. Aku salah seorang dari manusia yang tak pernah berjauhan dengan family. Orang kata aku anak manje..mungkin! Aku bukan sengaja. Tapi hidup kebergantungan dengan keluarga menjadikan aku seperti ini. Perempuan cengeng!
cr: google



p/s: jujur aku rindu itu! 
dari gugel jugak



Yang Menulis Untuk Diri Sendiri
-Iz Aminallah

0 comments:

Post a Comment

 

Iz Aminallah Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos