Sunday 23 August 2015

New Blog New Post New Life

Posted by Unknown at 14:43
Bismillahirrahmanirrahim,,,

First aku pun tak tahu kenapa aku nak buat blog baru...kenkonon nak try ubah url blog lame je..sebab konon nak buat blog baru nak guna url blog lame..bole gitu? Haah nampak sangat pandir dalam dunia berblogging..Last2 aku search blog lame aku dah tadek! Lagi haru aku search blog lame dengan url yang baru pun tadek! Pandir kuase dua!

Aku berhajat nak mulakan life baru dengan blog baru..
(Padahal sebab blog lame tu dah berhabuk siap ade sarang labah-labah). Aku suka sesuatu yang aku boleh memberi manfaat atau aku mendapat manfaat darinya..dengan harapan blog aku ni dapat memberikan sedikit sumbangan kpd pembaca..aku bukan nak jadi blogger terkenal. Tak terlintas! Aku cuma berharap dengan aku menulis di sini dapat memberikan aku sedikit ilmu yang bermanfaat..insyaAllah...


Yang Menulis Untuk Diri Sendiri
-Iz Aminallah







0 comments:

Post a Comment

 

Iz Aminallah Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos