Tuesday 1 September 2015

Diari Awam

Posted by Unknown at 21:59
Assalam...


Aku namakan ini sebagai Public Diary. PD ni suatu luahan yang aku harapkan dapat memberi sedikit pengajaran terutamanya kepada aku. Segala apa yang aku rasa aku lahirkan melalui penulisan yang tak seberapa...penulisan melambangkan peribadi penulis tersebut..ye, aku percaya! Walau kadang-kadang kita hipokrit! sebab bila negatif ayatnya, maka sifat yang lahir dari kita adalah negatif juga. Kita dah aktifkan aura negatif dalam diri. 


Aku selesa di sini..bagi aku facebook terlalu awam..bimbang tersalah faham dengan status aku barangkali..di sini aku sedikit bebas bercerita. Kenapa sedikit bebas? Kerana hanya yang boleh menerima sahaja akan meneruskan pembacaan. 



Aku menulis bukan kerana aku hebat. Jika orang mengenali aku, tahu sejauh mana aku yang sebenarnya...orang kata aku POYO! Biarlah. Allah mengetahui niat aku. Aku mencuba untuk menjadi lebih baik. Dan aku harap ini juga merupakan salah satu ikhtiar. 




Aku creditkan semua pic aku ni. Aku ambil dari gugel..


Yang Menulis Untuk Diri Sendiri
-Iz Aminallah






0 comments:

Post a Comment

 

Iz Aminallah Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos